Про людино-
орієнтований
дизайн
Людиноорієнтований дизайн – підхід до проєктування для вирішення актуальних проблем і питань через залучення до цього безпосередніх користувачів.
-
Дизайн-мислення
Design Thinking
Дизайн-мислення
Design ThinkingТворчий процес, в якому різні спеціалісти працюють разом, щоб створити інноваційні рішення для різних проблем і викликів. Використовує емпатію розробників як один з основних інструментів для розуміння потреб споживачів.
-
Людино-орієнтований дизайн
Human Centered Design
Людино-орієнтований дизайн
Human Centered DesignТворчий процес, в основі якого фокус на користувачах, їхніх потребах, проблемах і вимогах, задля створення інноваційних рішень, продуктів та послуг. Користувачі залучені до процесу розробки рішень.
-
Сервіс-дизайн
Service Design
Сервіс-дизайн
Service DesignДіяльність із планування і організації обслуговування, що має за мету поліпшення якості та взаємодії між постачальником і користувачем
Принципи
людиноорієнтованого
дизайну
-
Творча впевненість
Творча впевненість – переконання у тому, що ви маєте масштабні ідеї та бачите шляхи для їх реалізації.
Девід Келлі, засновник компанії IDEO -
Втілення ідей на практиці
Починаючи роботу з простого, ви виключаєте ризик та отримуєте можливість винести корисні уроки.
Кріста Дональдсон, генеральний директор організації D-Rev -
Емпатія
Щоб створювати нові рішення, потрібно знайомитися з різними людьми, досліджувати різні ситуації та відвідувати різні місця.
Емі Колаволе, редактор Інституту дизайну імені Гассо Платтнера у Стенфордському університеті (d.school) -
Прийняття невизначеності
Ми прагнемо дозволити собі досліджувати безліч різних можливостей, щоб визначити вірне рішення.
Патрік Мартін, співкерівник творчий директор організації IDEO.org -
Ітеративність
Ітеративність дає нам змогу перевіряти наші ідеї на практиці з кожним наступним циклом проєкту, оскільки ми отримуємо відгуки від людей, для яких проєктуємо.
Ґебі Брінк, засновник компанії Tomorrow Partners -
Оптимізм
Оптимізм – це те, що рухає нас вперед.
Джон Біленберґ, засновник компанії Future Partners -
Навчання на помилках
Не сприймайте помилки як невдачі. Ставтеся до них як до експерементів, на яких ви вчитеся.
Тім Браун, генеральний директор компанії IDEO
Дізнатися більше про
людиноорієнтований
дизайн
Додаткові ресурси






